Ralphie Ralph

Skrivet den: 2009-12-10 Klockan: 21:09:18


Jag vill faktiskt ge lite cred idag till min vän Ralph från Tyskland/England. Han är en kille men riktigt go och hjälpsam. Jag som har så många bollar i luften och mycket för mig har tur som har honom här!  Även om jag måste säga till honom att vara snäll varje dag! ;)

Han är precis som en Lillebror!

Danke Schön min vän!


Today I d like to give cred to my friend Ralphie from Germany/UK. I have so many things going on both in school and other stuff so I am lucky to have him here in Paris. Even though I have to remind him to be nice every day ;) 

He is just like a little brother!

Thank you my friend!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0