Monday :)

Skrivet den: 2009-12-14 Klockan: 23:17:26
Har Engelska test imorgon, sedan jobba med vårt stora project, sen har vi midterm på torsdag i International Economics och på fredag presentation i Entrepreneurial Strategy. Det är verkligen ingen lugn stund alltså. Jobbar på dygnet runt men ska bli skönt på fredag eftermiddag när man börjar lovet även om de innebär en del plugg också. Idag var vi utbjudna av vår lärare i EU culture så de kunde man inte missa. Vi åt på en koreansk restaurang, det var RIKTIGT gott alltså. Mums fillibabba dit måste jag igen, det var fondue och massa grejer.

Det har bara under helgen blivit JÄTTE KALLT i Frankrike. Ni därhemma har ju haft kylan ett tag men här alltså jag fryser halvt ihjäl alltså, mitt ansikte fick köldskador i helgen...Har jag blivit klen?

Nej nu ska jag back till studierna innan jag lägger mig och har mitt test imorrn bitti!

Mass kram till er alla

For english, today its google translate ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0